تسمه تایم پلی اورتان

تسمه تایم پلی اورتان

تسمه تایم پلی اورتان
تسمه تایم پلی اورتان و یا تسمه استخوانی مانند تسمه پلی کرد میباشد و همانطور که از نامش پیداست تسمه تایم پلی اورتان از جنس پلی اورتان ساخته و تولید میشود.
تسمه تایم پلی اورتان با استقامت بالا در اشکال مختلف که به شکل تسمه معمولی یعنی A , B, C تولید میشوند و گاه با روکش گریپ گاها با روکش تاج مانند و در برخی موارد نیز بدون روکش تولید مورد مصرف قرار میگیرد. تسمه تایم پلی اورتان از پلی اورتان ترموپلاستیک با سیم های فلزی از جنس استیل (فولادی) ساخته شده اند. همجنین تسمه تایم پلی اورتان مناسب سیستم های انتقال نیرو هستند. علاوه بر این، تسمه تسمه تایم پلی اورتان در گام های متنوع و سایزهای مختلف تولید می گردند.

تسمه تایم پلی اورتان دارای دو خاصیت مکانیکی بسیار مهم است که سبب استفاده از آن در ترکیبات تسمه صنعتی میشود. از مزیت تسمه تایم پلی اورتان یکی خاصیت انعطاف با حفظ مقاومت در برابر شکستگی و دیگری مقاومت حرارتی بسیار بالا می باشد. به جز موارد قید شده تسمه تایم پلی اورتان دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که نه تنها باعث استفاده مستمر از این ماده در تولید تسمه صنعتی میشود بلکه در اغلب وسایل خانگی و فوم ها نیز استفاده شده است. پلی اورتان در صورتیکه درست و بصورت استاندارد تولید شده باشد غیر سمی بوده و استفاده از آن در محیط و تماس با انسان مشکلی ایجاد نمی کند. فابریک های تولید شده از ترکیبات پلی اورتان ضد آب هستند که خود برای تسمه تایم پلی اورتان ویژگی مهمی محسوب میشود.

بیشتر بخوانید  تسمه تایم مدار باز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *