تسمه شیاری PJ (E)

تسمه شیاری PJ (E)

تسمه شیاری PJ (E)

تسمه شیاری PJ (E)  از ترکیبات پلی بوتادین تولید می شوند ، تسمه شیاریPJ (E)  عملکرد بسیار بالایی دارند و مورد  استفاده در پولی های کوچک با سرعت دوران بالا می باشد و تسمه شیاری با قابلیت لاستیک معمولا نیز تولید می شوند. عملکرد در تسمه شیاریPJ (E)  ناشی از فاصله بین دندانه های تسمه تایم و شیارهای قرقره تسمه تایم است. این فاصله برای اجازه دادن به دندانه های تسمه تایم برای ورود و خروج هموار از شیارها به خاطر حداقل تداخل لازم است. مقدار فاصله لازم به پروفیل دندانه تسمه شیاریPJ (E)  بستگی دارد. فاصله بیش از حد باعث عدم دقت موقعیت می شود، در حالی که خیلی کم می تواند نویز، لرزش و سایش بیش از حد ایجاد می کند. الیاف آرامید (که بیشتر به نام کولار یا توارون شناخته می شود) برای ساختن تارهای کششی در تسمه شیاری PJ (E)  استفاده می شود. الیاف کششی آرامید برای تسمه تایم ویژگی های زیر را ارائه می دهند. ویژگی مهم تسمه شیاریPJ (E)، چگالی کم، کشش بالا، استحکام کششی بالا و دوام ارتعاش خوب، جذب انرژی بالا، مقاومت در برابر ضربه بالا می باشد.  دیگر خاصیت تسمه شیاریPJ (E)مقاومت دمایی خوب، مقاومت شیمیایی خوب و رسانای حرارتی کم، مقاومت فشاری کم و خواص چسبندگی متوسط است.

تسمه شیاری PJ (E)  تسمه های شیاردار صنعتی بوده و  به شکل منعطف هستند و دارای کارایی زیادی می باشد. شیارهای تسمه به صورت V  شکل موازی با هم هستند و دارای ترکیبات لاستیکی CR یا پلی اورتان PU نخ دار می باشند.  از ویژگی های مفید تسمه شیاریPJ (E) کارکرد بی صدا بودن آن و بی نیازی از نگهداری و تعمیرات دائمی است همچنین تسمه شیاریPJ (E)  اشغال فضای کم می باشد . فراوانی در  تسمه شیاریPJ (E) باعث شده رقابت در بازار تولید  تسمه شیاریPJ (E)  زیاد شود.

بیشتر بخوانید  انواع تسمه شیاردار

خط تولید ما با اتکا به تعهد و تخصص خود در صنعت تسمه شیاریPJ (E)  ما از حرفه ای ترین پیشینه صنعت برای ایجاد بهترین راه حل برای هر مشتری استفاده می کنیم و تلاش می کنیم تا به تامین کننده درجه یک کمربندV شکل صنعتی و تسمه شیاریPJ (E)  تبدیل شویم. در داخل و خارج از کشور در حالی که به طور مداوم خود را بهبود می بخشیم، نگرش خدمات صادقانه و روحیه مسئولیت پذیری برای خدمت به مشتریان خود را اتخاذ خواهیم کرد. با تکنولوژی پیشرفته، ما همچنان به ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بالا برای مشتریان خود در داخل و خارج از کشور ادامه می دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *