تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی

تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی

تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی
تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی در دستگاهایی که نیازمند سرعت و دور های متفاوتی دارند استفاده می شوند. بدین شکل که دستگاه به کمک کلاچ با باز و بسته کردن دهانه پولی موجب تغییر سرعت در دستگاه میشود. تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی در ۲ نوع ساده و دندانه دار موجود می باشند که هر دو تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی کارایی یکسانی دارند با این تفاوت که در تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی نوع دندانه دار هم انعطاف تسمه و هم هواخور تسمه بیشتر می شود و در نتیجه عمر تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی بالا می رود.
تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی از ترکیب لاستیکی‌ای ویژه ای همراه با پارچه‌ای از جنس الیاف می باشد که باعث شده است در طول تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی استحکام بالایی ایجاد شود و تغییر شکل و خمیدگی در مقطع تسمه به حداقل برسد.
نخ موجود در تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی عامل انتقال نیرو می‌باشد و برای کارکردهای سنگین طراحی شده است و در عین حال در تسمه دورمتغیر صنعتی و کشاورزی ثبات طولی بسیار بالایی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل بعضا تسمه‌های ویژه‌ای از این نوع تولید می‌شوند که می‌توان به عنوان مثال، به تسمه‌هایی با نخ کولار یا به صورت دو طرفه دنده‌ای اشاره کرد.

 

 

بیشتر بخوانید  تسمه شش گوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *