خدمات تسمه نقاله

خدمات تسمه نقاله

خدمات تسمه نقاله
خدمات تسمه نقاله بسیار گسترده است و می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند. اما خدمات تسمه نقاله در فضای توزیع و انبار و همچنین در صنعت ساخت و تولید بسیار پرکاربرد می باشد. به دلیل سازگاری سیستم های نوار نقاله، خدمات تسمه نقاله می تواند طیف گسترده ای از وزن ها، طول ها و وسایل های گوناگون را حمل کنند و قادر به استفاده در اکثر صنایع هستند.
خدمات تسمه نقاله فقط برای محصولات بزرگ و حمل مواد سنگین استفاده نمی شود. اگر تا به حال در فروشگاه های زنجیره ای بوده اید، به احتمال زیاد یکی از صفحه های تسمه نقاله را دیده اید. این نوع تسمه نقاله ها از مواد لاستیکی برای انتقال موارد نامنظم با نواحی سطح کوچک استفاده می کنند. خدمات تسمه نقاله در حرکت افراد در مکان های عمومی از جمله مکان های دریافت بار در فرودگاه، پله برقی در یک مرکز خرید، حمل اسکی بازان از یک شیب و … استفاده می شود.
امروزه خدمات تسمه نقاله بسته به نوع صنعت مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد که غالباً‌ از نوع لاستیکی یا پی وی سی PVC هستند. وزن سیالات و نوع متریال حمل شونده در تصمیم‌گیری برای انتخاب تسمه نقاله مورد نیاز بسیار تاثیر گذار است.
تسمه نقاله‌های با تیغه‌های مشخص که با عنوان الواتور بلت یا باکت الواتور شناخته می‌شوند برای جابجایی مواد به صورت عمودی مورد استفاده قرار می‌گیرد که استفاده از خدمات تسمه نقاله برای بارگیری به کامیون‌ها بسیار متدوال است.

 

بیشتر بخوانید  نوار نقاله صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *